EVENTS Omgaan met verbale agressie

In bepaalde sectoren is agressie een feit. Terecht of niet, voor de medewerkers maakt dat niet uit, zij moeten ermee omgaan. Klantgericht reageren op agressie is echter makkelijker gezegd dan gedaan. Het vereist zowel de nodige dosis zelfbeheersing, als kennis van een aantal gesprekstechnieken.

Binnen The Tipping Point hebben wij – op basis van 15 jaar ervaring met deze problematiek – een nieuwe opleiding ‘omgaan met verbale agressie’ ontwikkeld, gebaseerd op de methodiek van breinleren.

Op donderdag 1 december 2016 organiseren wij deze nieuwe opleiding voor de eerste maal in open aanbod. Wil jij erbij zijn en weten hoe je met behulp van breinleren zo veel mogelijk agressie kan voorkomen en er beter mee kan omgaan? Tot binnenkort?

 [shareaholic app=”share_buttons” id=”22194996″]

Inschrijven

  • Welke vormen van agressie bestaan er?
  • Hoe kan je (potentiële) agressieve situaties inschatten?

  • Hoe omgaan met agressie?: 5 stappenplan

  • Inoefenen 5 stappenplan a.d.h.v. rollenspelen met een professioneel acteur
  • Hoe kan je zelf kalm blijven?: ‘Mis de bocht niet’

    • Datum: 1 december 2016
    • Uur: 9u30 tot 17u
    • Locatie: Via Via reiscafé Mechelen
    • Prijs: 390 euro per persoon (lunch, koffie en frisdrank inclusief / exclusief BTW)
    • Routebeschrijving

Events