L&D awards

Met trots kondigen we aan dat ons on-boarding traject voor de Care Contact Centers van Telenet werd genomineerd voor de L&D Awards 2016. Een creatief blended opleidingstraject en een mooie vorm van duurzaam partnership. 

 

Ons on-boarding traject voor de Care Contact Centers van Telenet werd samen met Actiris, Center Parcs, FAVV, ING, Provincie Antwerpen en Truvo genomineerd voor de L&D Awards. Hieronder een korte omschrijving van onze co-creatie én enkele screenshots.

Door het succes van Telenet en zijn producten, worden er jaarlijks heel wat nieuwe medewerkers aangeworven voor de Care Contact Centers. Deze nieuwe medewerkers staan voor de grote uitdaging om zo snel mogelijk de missie van Telenet te integreren en hiernaar te handelen in zowel het contact met klanten, met collega’s als in het algemene uitvoeren van hun job. Het is geen evidentie om deze mensen op te leiden en te ondersteunen in het zich eigen maken van de strategie van Telenet.

Binnen contact centers blijft het verloop van medewerkers een aandachtspunt. Om medewerkers te voorzien van duurzame kennis en om het verloop terug te dringen, hebben wij een blended traject ontwikkeld waarin klassikale opleidingen, digitale e-modules, oefenmomenten op de vloer en one-on-one gesprekken gecombineerd worden die medewerkers zowel voor, tijdens als na hun opleidingstraject ondersteunen om duurzame gedragsverandering te bekomen.

[shareaholic app=”share_buttons” id=”22194996″]

Events