Over leren, ontwikkelen, veranderen en co-creatie

Sinds 2015 heeft The Tipping Point leer- en verandertrajecten opgezet met en bij verschillende organisaties en dit in verschillende sectoren. Hieronder vindt u de logo’s van een aantal van onze klanten in alfabetische volgorde en kan u ook filteren per sector. Onderaan vindt u een reeks testimonials, geschreven door onze contactpersonen. Indien u graag meer informatie wenst, kan u ons steeds bereiken op info@thetippingpoint.be 

  • All
  • Klanten
  • VLJ
  • Public & Non profit
  • Services & Media
  • Retail, FMCG, Fashion
  • IT, Telecom & Consultancy
  • Commodity
  • Healthcare & Pharma
  • Industry, Construction & Engineering
  • Leisure, tourisme, horeca
  • Transport & Logistics
  • TTP
  • Immo
 
Absolem
Accor Hotels
Acerta
Actiris
Adecco
AE
AGENTSCHAP BINNENLANDS BESTUUR
AGO
Ahold Delhaize
Alken Maes
Arcade
Atlas Copco
AZ Sint-Lucas
BASF
BASIC FIT
Bergerat Monnoyeur
bpost
Bluecrux
C&A
Canon
Care-ion
Carrefour
Chevron
Cigna
Cinionic
Club
CM
COLRUYT
Computacenter
Confederatie Bouw
Crowne Plaza Brussels
DB Schenker
Delhaize
DELA
DELOITTE
DEME
Departement Cultuur, Jeugd & Media
Domestic Services
DPG Media
De Lijn
Elia
Equans
ELI LILLY
Engie
Eurocontrol
FLORE
FLUXYS
FOD ECONOMIE, KMO, MIDDENSTAND EN ENERGIE
GAMMA
gas.be
GB FOODS BELGIUM
Giorgio Armani
Global PSA
GO4JOBS
Goodman
GS1
Henkel
Home Sweet Home
Icometrix
IDEWE
IKEA
Indaver
Intracto
IOK
IVBO
JANSSEN PHARMACEUTICA
KAREL DE GROTE HOGESCHOOL
KDG
Keyrus
Koninklijke Maatschappij Voor Dierkunde Van Antwerpen
KPMG
Kruidvat
KU Leuven
Lantis
Luminus
MACOBO-STABO
Maintenance Partners
Mediahuis
Mensura
Microsoft
My Family
Nationale Loterij
Nike
NIRAS
NRC
NMBS
NU SKIN
OCMW GENT
Oeco Group
Orange Cyberdefense
Ormit
OVAM
Pauwels Consulting
Parkwind
PFIZER
Provincie Antwerpen
Provincie Limburg
Provincie Vlaams-Brabant
Provincie West-Vlaanderen
Proximus
QUALIPHAR
RANDSTAD
REYNAERS ALUMINIUM
RODE KRUIS – VLAANDEREN
RSZ-ONSS-LSS
SCK-CEN
SECUREX
SICK
Sirris
Stad Gent
Hasselt
SBS
SWECO
SWITCH
Telenet
THREON
TOBANIA
TORFS
Tosoh
Touring Verzekeringen
TOYOTA BOSHOKU
Trigion
Trilations
TUI België
UA
UCLL
UGENT
Van In
VDAB
Vlaamse Overheid
VLAAMSE OVERHEID – DEPARTEMENT FINANCIËN
POLITIE
Universiteit Maastricht
Vlaanderen – Mobiliteit & Openbare werken
Vlerick Business School
VOKA
WATER-LINK
WE Belgium
WIT-GELE KRUIS
Whitemilk
Wolters Kluwer
XERIUS
Zorgbedrijf Antwerpen
 

Onze klanten zeggen …

  • Alleen de beste opleidingen helpen onze medewerkers echt vooruit. Daarom werkt ons team van De Academie zo graag samen met The Tipping Point. 
    Zij leggen de lat telkens opnieuw hoog. Wetenschappelijk onderbouwd, sterk inhoudelijk, goed gestructureerd. Én met de focus op de praktijk, zodat de kennis meteen kan worden toegepast.
    De trainingen worden altijd verzorgd door sympathieke en enthousiaste knappe koppen. Zodat onze cursisten altijd meteen mee zijn. Het is ook fijn dat de samenwerking zo flexibel verloopt. 
    We hebben de opleidingen al meermaals geëvalueerd en aangepast. De coronaperiode bewees nogmaals hoe uitzonderlijk hun aanpassingsvermogen is. Het finale feedbacktraject dat we nu hebben, volledig online trouwens, is er één waar we echt heel trots op zijn.
    Ook onze cursisten zijn heel enthousiast. We ontvangen alleen maar positieve reacties! Over de goede opbouw, de focus op interactie, de bruikbaarheid in hun dagdagelijkse job. 
    Ze houden ook van het vlotte tempo, de heldere uitleg en het immer sympathieke vleugje humor dat elke opleiding nóg aangenamer maakt.
    Inge, Nathalie, Lene van het Academie-teamMediahuis België
  • The Tipping Point succeeded in translation the topic of ‘Resilience’ into an inspiring learning-journey. The brain based learning approach is a perfect match for our company and the cooperation with the Tipping Point-team is always professional, flexible and highly energizing!
    Elke DeprostTalent&Training Coordinator DEME nv
  • In de transformatie naar een cultuur van continue feedback, schakelden we The Tipping Point in als trainingspartner. Ik ben sterk onder de indruk van de snelheid waarmee zij een op-maat-leertraject wisten op te bouwen. Hun sterke expertise in het domein van feedback werd al snel duidelijk. Covid-19 bracht een extra challenge met zich mee die door hen werd omarmd als een opportuniteit om de digitale tour op te gaan. The Tipping Point is een niet gewoon een leverancier van trainingen. Je kan met hen een hecht partnership bouwen dat gestoeld is op een open, to-the-point communicatie enerzijds, waarin feedback ter harte wordt genomen en in actie omgezet. En anderzijds op een enorme portie flexibiliteit om te beantwoorden aan de veranderende noden en wensen.

    Annelore De PotterTalent Officer & Verschilmaker, TELENET
  • Bij AG werken we sinds begin 2020 samen met The Tipping Point. Waarom? Om onze medewerkers kwalitatief sterke sessies aan te bieden waar ze effectief geïnspireerd buiten lopen en weten wat ze nu anders kunnen doen in hun privé –of werkleven. De mensen achter The Tipping Point denken actief met ons mee en geven suggesties waar nodig. Hun omschakeling van klassikaal naar virtuele learning journeys heeft voor onze medewerkers het verschil gemaakt in tijden van Corona. Ze zijn gewoon goed in wat ze doen zo blijkt ook uit de vele reacties die we krijgen van onze medewerkers zoals: “The Tipping Point doet het altijd goed!” of “Iedereen zou deze sessie moeten volgen!”. Elke sessie is wetenschappelijk gestaafd, hun trainers zijn inhoudelijk en pedagogisch top en de opvolging is een enorme meerwaarde.
    Liesa MolenaersLearning advisor bij AG Insurance
  • De virtual journey 'giving & receiving feedback' was een succes in onze Pauwels Academy. Niet alleen pakt The Tipping Point het lesmateriaal, de slides en het proces zeer professioneel aan. Ook de webinar zelf werd met topsprekers én heel veel enthousiasme begeleid. Wij zijn alleszins benieuwd naar meer!
    Céline Van PuymbrouckPauwels Consulting
  • De trainingen van The Tipping Point worden door onze medewerkers omschreven als volgt: 

    "Een opleiding die ik meteen kan toepassen in mijn functie." 

    "Een van de meest bekwame en enthousiaste trainers die ik al gezien heb." 

    "De ideale mix tussen theorie en praktijk."

    "Enorm leerzaam."

    "Je krijgt veel inzicht in jezelf." 

    Bovendien is het ook heel aangenaam om als Learning & Development departement met The Tipping Point samen te werken. Om een goed zicht te krijgen op de noden van de organisatie stellen ze gerichte vragen, bovendien denken ze ook actief mee met de organisatie en geven ze gepast advies. De trainingen sluiten op deze manier niet enkel aan bij de noden, maar ook bij de cultuur van Argenta.  

    We zien hen dan ook als een zeer bekwame en waardevolle partner in de ondersteuning van de Gezonde Groei van onze talenten en onze organisatie.

    DAVINA DE BLOCKCoach Organisatie & Talent, Argenta Bank- en Verzekeringsgroep nv
  • The Tipping Point is voor ons een ‘preferred’ partner in Learning & Development omdat zij een zeer integrale aanpak voorzien met een duidelijke unieke ‘value proposition’, zijnde het breinleren. De grondige aanpak en begeleiding in het bepalen van leerdoelstellingen, steeds op maat oplossingen met  focus op transfer, alles gebaseerd op hoe ons brein leert, gegeven door uitstekende trainers.

    Kortom een zeer innovatieve aanpak die heel erg gesmaakt wordt bij onze medewerkers en managers. Daarnaast hebben zij de juiste mix van competenties in huis om in hun oplossingen verder te gaan dan de klassieke ‘classroom’ training. Hun kennis en ervaring in het digitale leren heeft ervoor gezorgd dat digitaal leren 2.0 zijn ingang gevonden heeft binnen Telenet.

    TINNE DE BACKERLearning & Talent development manager, TELENET
  • The Tipping Point heeft een andere kijk op leren en gaat net dat stapje verder om een sterke, kwalitatieve opleiding neer te zetten - met veel aandacht voor een zo optimaal mogelijke transfer naar de praktijk. We hebben hen leren als een innovatieve partner die actief meedenkt en een verfrissende aanpak biedt. Een geslaagde formule, zoals vooral ook uit de reacties van onze medewerkers blijkt: 'De opleiding werd zeer duidelijk en leuk aangebracht en zullen we goed in de praktijk kunnen gebruiken' 'De trainers waren uitstekend' 'Hopelijk krijgt elke medewerker deze opleiding!' 'Sterk onderbouwde opleiding door sterke ervaring van de trainers' 

    Wij kijken alvast uit naar de verdere samenwerking!

    JANA HINDRYCKX Learning specialist retail, DELHAIZE
  • Tipping Point is een partner in de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers. Ze zijn de perfecte match met onze organisatie en stralen dezelfde waarden en passie uit als onze medewerkers. We hebben nog veel plannen met hen in ons toekomstig ontwikkelingsbeleid.

    CARL PRAETHR directeur, SWITCH
  • We hebben The Tipping Point leren kenen op de Proeverijen in 2017 en waren onmiddellijk enthousiast! De wetenschappelijke aanpak en de link met het brein heeft ons getriggerd om contact op te nemen en met hen aan tafel te gaan zitten. Ondertussen zijn we bijna een jaar verder en kunnen we spreken over een succesvolle samenwerking. We hebben samen vormgegeven aan een traject ikv stress en veerkracht. De reacties van de deelnemers zijn lovend, niet alleen over de content, maar ook over de trainers. Professioneel, experten in hun vak en vooral gepassioneerd door datgene wat ze doen. Blij dat we met hen in zee zijn gegaan!
    KIMBERLY DE LAETLearning & Development, L&D Coördinator ELIA
  • The Tipping Point is not just another 3rd party provider, they are a real L&D partner offering a unique combination of extensive brain based know-how with a refreshing and dynamic style. Working with The Tipping Point is all about trust, co-creation and going the extra mile to deliver top quality.

    ANNELEEN ARNOLDLearning & Development Manager, Deloitte Belgium
  • Samen slimmer leren, daar gaan we bij VAN IN elke dag voor.

    Binnen onze organisatie staat leren en ontwikkelen centraal.

    The Tipping Point als opleidingsaanbieder sluit volledig aan bij onze visie en voelt goed aan wat de behoefte en de verwachtingen zijn.

    Zowel onze medewerkers als onze klanten nemen ze met hun enthousiasme en expertise mee in hun verhaal.

    We kijken uit naar nog mooie projecten samen in de toekomst.

    EVA CHAUBET & KARIN HENDRICKXHR advisor & Marketeer, VAN IN

Geïnteresseerd in de (soft) skills for the future? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!

INSCHRIJVEN