Om de omwenteling, want dat is het voor ons, van een eerder starre feedback- en waarderingscyclus naar een meer open feedback-en motivatieklimaat gingen we op zoek naar een opleidingspartner om dit mee te begeleiden en ondersteunen. Binnen dit klimaat zetten we sterk in op de weerbaarheid van onze medewerkers, op zinvolle gesprekken wanneer het relevant is en op motivatie en hoe je die zelf een ‘boost’ kan geven. Een nieuw en nog onscherp thema concreter maken, op maat van onze noden en met focus op impact, dat was we nodig hadden en laat dat nu net ook de sterkte zijn van The Tipping Point.
Samen werkten we een aanbod uit voor zowel medewerkers als voor leidinggevenden, met een focus op het creëren van impact, door middel van onder andere concrete tools en handvatten. Zowel Sarah, de Learning Architect, als de trainer Kristin waren waardevolle en kritische sparring partners in dit proces. Een piloot meer of minder? We deden wat nodig was om tot de leerinstrumenten te komen die nu nodig zijn voor onze organisatie.
Blijf op de hoogte van nieuwe en inspirerende opleidingen.
Erkend dienstverlener
KMO-portefeuille
Reg.: DV.O229775