Best Practices – Telenet Let’s Talk

Liever op maat?
Geef ons een seintje! We luisteren graag
naar jouw leervraag.

 
 

Onze events

Geïnteresseerd in onze events rond feedback?

Geen evenementen gevonden!

SKILLS FOR TODAY AND TOMORROW

Welke soft skills winnen aan belang?

Op basis van ons onderzoek en ervaring hebben wij 4 categorieën van (soft) skills
geïdentificeerd die cruciaal zijn om performant te blijven in de toekomst?

Meet our clients

  • Alleen de beste opleidingen helpen onze medewerkers echt vooruit. Daarom werkt ons team van De Academie zo graag samen met The Tipping Point. 
    Zij leggen de lat telkens opnieuw hoog. Wetenschappelijk onderbouwd, sterk inhoudelijk, goed gestructureerd. Én met de focus op de praktijk, zodat de kennis meteen kan worden toegepast.
    De trainingen worden altijd verzorgd door sympathieke en enthousiaste knappe koppen. Zodat onze cursisten altijd meteen mee zijn. Het is ook fijn dat de samenwerking zo flexibel verloopt. 
    We hebben de opleidingen al meermaals geëvalueerd en aangepast. De coronaperiode bewees nogmaals hoe uitzonderlijk hun aanpassingsvermogen is. Het finale feedbacktraject dat we nu hebben, volledig online trouwens, is er één waar we echt heel trots op zijn.
    Ook onze cursisten zijn heel enthousiast. We ontvangen alleen maar positieve reacties! Over de goede opbouw, de focus op interactie, de bruikbaarheid in hun dagdagelijkse job. 
    Ze houden ook van het vlotte tempo, de heldere uitleg en het immer sympathieke vleugje humor dat elke opleiding nóg aangenamer maakt.
    Inge, Nathalie, Lene van het Academie-teamMediahuis België
  • The Tipping Point succeeded in translation the topic of ‘Resilience’ into an inspiring learning-journey. The brain based learning approach is a perfect match for our company and the cooperation with the Tipping Point-team is always professional, flexible and highly energizing!
    Elke DeprostTalent&Training Coordinator DEME nv
  • Bij AG werken we sinds begin 2020 samen met The Tipping Point. Waarom? Om onze medewerkers kwalitatief sterke sessies aan te bieden waar ze effectief geïnspireerd buiten lopen en weten wat ze nu anders kunnen doen in hun privé –of werkleven. De mensen achter The Tipping Point denken actief met ons mee en geven suggesties waar nodig. Hun omschakeling van klassikaal naar virtuele learning journeys heeft voor onze medewerkers het verschil gemaakt in tijden van Corona. Ze zijn gewoon goed in wat ze doen zo blijkt ook uit de vele reacties die we krijgen van onze medewerkers zoals: “The Tipping Point doet het altijd goed!” of “Iedereen zou deze sessie moeten volgen!”. Elke sessie is wetenschappelijk gestaafd, hun trainers zijn inhoudelijk en pedagogisch top en de opvolging is een enorme meerwaarde.
    Liesa MolenaersLearning advisor bij AG Insurance
  • In de transformatie naar een cultuur van continue feedback, schakelden we The Tipping Point in als trainingspartner. Ik ben sterk onder de indruk van de snelheid waarmee zij een op-maat-leertraject wisten op te bouwen. Hun sterke expertise in het domein van feedback werd al snel duidelijk. Covid-19 bracht een extra challenge met zich mee die door hen werd omarmd als een opportuniteit om de digitale tour op te gaan. The Tipping Point is een niet gewoon een leverancier van trainingen. Je kan met hen een hecht partnership bouwen dat gestoeld is op een open, to-the-point communicatie enerzijds, waarin feedback ter harte wordt genomen en in actie omgezet. En anderzijds op een enorme portie flexibiliteit om te beantwoorden aan de veranderende noden en wensen.

    Annelore De PotterTalent Officer & Verschilmaker, TELENET
  • De trainingen van The Tipping Point worden door onze medewerkers omschreven als volgt: 

    "Een opleiding die ik meteen kan toepassen in mijn functie." 

    "Een van de meest bekwame en enthousiaste trainers die ik al gezien heb." 

    "De ideale mix tussen theorie en praktijk."

    "Enorm leerzaam."

    "Je krijgt veel inzicht in jezelf." 

    Bovendien is het ook heel aangenaam om als Learning & Development departement met The Tipping Point samen te werken. Om een goed zicht te krijgen op de noden van de organisatie stellen ze gerichte vragen, bovendien denken ze ook actief mee met de organisatie en geven ze gepast advies. De trainingen sluiten op deze manier niet enkel aan bij de noden, maar ook bij de cultuur van Argenta.  

    We zien hen dan ook als een zeer bekwame en waardevolle partner in de ondersteuning van de Gezonde Groei van onze talenten en onze organisatie.

    DAVINA DE BLOCKCoach Organisatie & Talent, Argenta Bank- en Verzekeringsgroep nv
  • De virtual journey 'giving & receiving feedback' was een succes in onze Pauwels Academy. Niet alleen pakt The Tipping Point het lesmateriaal, de slides en het proces zeer professioneel aan. Ook de webinar zelf werd met topsprekers én heel veel enthousiasme begeleid. Wij zijn alleszins benieuwd naar meer!
    Céline Van PuymbrouckPauwels Consulting
Let’s talk

Vragen over ons aanbod?

    Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met de opslag en verwerking van jouw gegevens door deze website.